tiistai 24. marraskuuta 2015

Vähän lempee

Lempi on ehkä suomen kielen kaunein sana. 


Siksipä olinkin vähän hätää kärsimässä, kun törmäsin tässä taannoin skandinavisk -sarjan LEMPI -tuoksukynttilään, joka tuoksui ihanalta mutta hinta oli sitten sitäkin ihanampi. Kauppiaan mielestä. Vaikka kykenenkin kaupassa välillä aikamoisiin suorituksiin (kukkaroni kustannuksella), niin 30 euroa kynttilästä on kyllä yksinkertaisesti liikaa.

No, tee-se-itse -naisena ratkaisin asian lunnollisesti tekemällä itse itselleni oman LEMPI -kynttilän, kuinkas muuten! Ja siinä se nyt palaa, olkkarin pöydällä, tuoden vähän lisää lempee mun päiviin! Lukeutuu ehdottomasti osastoon e l ä m ä n p i e n i ä i l o j a.




6 kommenttia:

  1. Hei mutta täällähän on keskitetty sivupalkin tekstejä! :) Näyttää hyvältä!
    Googlasin Lempin. Sinun versiosi on minusta kauniimpi.
    Suuret joulukirjat ovat varmaan tunnelmallisia. Tulisiko niistä joskus postaus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, piti sit kuitenkin heti kokeilla! :) Ja kiitos Sara, sä oot kyllä niin <3

      Ja noi suuret joulukirjat on tosi kivoja! Varsinkin nyt kun niitä on kertynyt jo 8 kappaletta ja tarjolla on tosi paljon inspiraatiota. Ja jonkinlainen postaus niistä kyllä varmasti tulee. Itseasiassa oon vähän miettinyt, että pitäisikö mun tilata vielä toinen kirja arvottavaksi teidän mun ihanien lukijoiden kesken... Mä oon ollut viime aikoina jotenkin niin liikuttunut, kun te aina jaksatte ja viitsitte mun juttuja kommentoida. <3

      Poista
  2. 30 egee kynttilästä - juu ei!! Tuo sun tuunaus on paljon parempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Tuosta tuunauksesta nyt voidaan olla montaa mieltä, mutta ihanan puolueelliset silmät sinullakin :)

      Poista
  3. Hih, ihana idea! Lempeä siis siinne! <3 (Ja juu, ei kyllä meikäläisenkään kukkaro taivu 30 euron kynttilään. Huhhuh.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lempeä myös sinne <3 ja niin kiva, kun löysit tänne!

      Poista