maanantai 29. helmikuuta 2016

Goodbye February

Kuukauden parhaat

Kuukauden paras saavutus:
Lähes täydellinen ostolakko
Jo tammikuussa alkanut ostolakko piti täysin helmikuun viimeiseen viikonloppuun asti ja silloinkin lipesin vain hyvin harkitusti.

Tähän perään onkin sitten ehkä paikallaan esitellä se kuukauden paras hankinta:
H&M homen kaktuskynttilänjalka
Ymmärrätte varmaan, että tätä ei vaan voinut jättää kauppaan...


Kuukauden paras ravintolakokemus:
Helsingin legendaarinen venäläinen ravintola Saslik
Ei niinkään ruokansa (ihan liian tuhtia), vaan pikemminkin tunnelmansa puolesta, todellinen elämys kaikille aisteille! 

Kuukauden paras kukkavillitys:
Sannan mahtava #tulppaanitorstai -haaste

Kuukauden paras diy:
 No ne villasukat, tietty!


Ja nyt sitten nokka kohti kevättä ja auringonvaloa!

8 kommenttia:

  1. Tuo ostolakko pitäisi itsekin kokea! Ei yhtään huonompi idea :) Mun herkkulakko koki pahan takapakin viime viikolla...mut ei siitä nyt sen enempää :( :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo...mun tapauksessa järkevintä olisi ehkä alati jatkuva ostolakko. :) Mä olen ihan toivoton heräteostelija ja rahaa kuluu kaikkeen ihan turhaan. Nyt olen onnistunut karsimaan esim. kaikki aikakauslehtien ostamiset ym., mutta vielä on paljon petrattavaa! Ja myönnettäköön, että niihin herkkuihinkin kuluu rahaa ihan liikaa... :)

      Poista
  2. Tämä Kuukauden parhaat -sarjasi on aivan ihana. Muistakin tehdä se joka kuun lopussa! :D
    Upeat kuvat!
    Aurinkoista maaliskuuta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva kuulla, että tykkäät! Tätä tehdessä meinaan mietin, että onko näissä kuukausikoosteissa mitään järkeä, mutta ilmeisesti siis on. :D
      Toivotaan, että maaliskuu jatkuu yhtä aurinkoisena kuin se alkoikin!

      Poista
  3. Kaunista ja suloista. Tuo villasukkakuva on ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla, että tykkäät! :)

      Poista
  4. Minäkin tykkään kuukausikoosteista! Mä sain aikaan kantapään villasukkaan, loput pitäis vielä saada tehtyä tämän kuun aikana.😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiva kuulla! :) Tällä mun yhden villasukkaparin kokemuksella uskallan sanoa, että jos kantapää on tehty, niin loppu valmistuu nopeasti!

      Poista