tiistai 27. kesäkuuta 2017

Sateen jälkeen

Saavuin eilen illalla puutarhalle juuri sateen tauottua. Mikä täydellinen ajoitus! Kaikki oli ikään kuin pesty puhtaaksi ja säihkyväksi minua varten. Tämä kaikki, minua varten? Ei teidän olisi tarvinnut! Tai sitten sillä ei ollut mitään tekemistä minun kanssani, mutta välillä on kiva kuvitella olevansa very important person... Heheh, olen ehkä saattanut taas lukea hieman liikaa jonnekin 1800-luvun Englantiin sijoittuvaa hömppää! 

Kuvat napsin nopeasti ennen seuraavan sadekuuron alkamista, enkä osaa itsekään kertoa mihin olen yrittänyt tarkentaa, mutta fiilis ennen kaikkea! Ja nimenomaan kesäfiilis, sateista huolimatta, toivottavasti teilläkin!

10 kommenttia:

  1. Hienot kuvat. Vähempikin sade kieltämättä kyllä riittäisi...eilen sitä saatiin tuutin täydeltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satu! Ja kiva, kun löysit blogiini! :) Tänään on ainakin täällä saatu lämpöä ja aurinkoa taivaan täydeltä. Toivottavasti sielläkin!

      Poista
  2. Sateen raikasta kesäfiilistä oikein kaunista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesäsateessa on kyllä oma tunnelmansa, tykkään! :)

      Poista
  3. Aivan uskomattoman ihania kuvia... Sopiva määrä sadetta tekee kauniista vieläkin kauniimpaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sara! Ja ihanasti sanottu sateesta, luultavasti myös ihan totta! :)

      Poista
  4. Lovely views of the dewy garden! Beautiful photos. x Karen

    VastaaPoista
  5. Kauniita kukkasia ja ihania kuvia!

    VastaaPoista